Collecte Mo

DONEER WAT VAN JE TIJD!

Als je van 9 t/m 14 maart 2020 een paar uur kunt vrijmaken om te collecteren, zou dat geweldig zijn. We hebben met name nog collectanten nodig in de postcode gebieden 3311, 3313, 3317, 3319 en 3328.

De jaarlijkse collecte maakt onze activiteiten mogelijk, ook lokaal in Dordrecht. Als collectant ben je het 'visitekaartje' voor Amnesty aangezien je met Dordtenaren spreekt over het belang van de mensenrechten en onze acties tegen de schendingen daarvan.
Belangrijk werk dus!

Je gaat in de collecteweek 's avonds op pad om huis-aan-huis te collecteren. Met het wijkhoofd spreek je vooraf een gebied af waar je collecteert, wat in je eigen buurt kan zijn of juist niet, net wat je voorkeur heeft. Je krijgt daarvoor naast je collectebus, legitimatiebewijs en flyers met info, dit jaar ook een QR-code mee. Daarmee kan men met Ideal via zijn/haar bank-app een donatie doen en is cash niet meer nodig!

Kom in actie, doneer wat van je tijd en meld je aan!

Ook kun je als wijkhoofd in jouw buurt (postcode 3312 of 3319) de collecte voor een groepje collectanten organiseren. Een wijkhoofd maakt deel uit van het team wijkhoofden en de collectecoördinator in Dordrecht. Je wordt ingewerkt en krijgt ondersteuning waar gewenst!